I'M SO SICK OF LOVE

Två saker:
1. Jag har verkligen fått turen att bli förkyld vid bästa tidpunkt. Och det är precis innan påsken och alla festligheter. Jaja, tur att det finns nässpray, huvudvärkstabletter och andra enklare medel att ta till, exempelvis sömn. Ska snart sova faktiskt för jag är så gudens trött.
2. Idag har en speciell person fylt år och jag vill skriva några rader här på bloggen fritt ur hjärtat (även om jag vet att han aldrig kommer att få veta det):
Det har gått 8 år och jag kan inte fatta att jag är lika kär i dig idag som jag var när jag bara var 14 år gammal. Tiden har gått så fort och jag har förändrats så mycket, och likaså du. Men vad du än bestämmer dig för i livet och oavsett vem du hittar, så kommer jag aldrig sluta älska dig. Det kanske är löjligt, töntigt och onormalt men jag kan inte stänga av dig. Du är som en film som rullar i huvudet och jag minns hur du brukade se ut i skolan, hur du lufsade fram med kepsen på sned och hur du skrattade och log. När du ibland sa mitt namn, trots att jag var så gott som osynlig för dig. Älskar dig, forever and always. Happy Birthday.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0