CRAZY NIGHTS

Helgen har varit helt galen! Faktiskt så var hela förra veckan helt galen. I tisdags (prick en vecka sen) så var jag på studentfest, slaggade hos en kompis och sov väl fyra timmar totalt. Onsdagen var jag hemma och tog det lugnt. I torsdags firade vi min älskade lillasyster som tog studenten, är så stolt över henne! <3
Fredagen spenderades med en kollega då vi firade en av våra praktikanter som också tog studenten. Hon, hennes familj och vänner plus M och jag dansade till gamla danshits, lekte limbo, drack och bara hade askul!
Efter 5 timmars sömn så bar det hemåt för att vila och bota baksmällan innan jag gav mig av på fest till R. Trodde verkligen inte att jag skulle orka efter en så späckad vecka som jag hade haft, men jag hade faktiskt askul! Träffade massa roliga, underbara männsikor och senare på kvällen stack vi ut och dansade. Stöp i säng vid 3 och sov till... halv 3 dagen därpå!! What!! Har aldrig sovit så länge innan. Var jag trött eller var jag trött?
På kvällen blev det filmmys med ett gäng kompisar. Stannade längre än vad jag hadt tänkt mig så jag var inte hemma förrän vid 2.

Och igår började jag jobba vid 8 så jag hade ju inte fått så värst många timmars sömn så jag var ju rätt slut för att säga det milt sagt. Har sovit som en liten gris hela denna natten. Behövde verkligen en hel natts sömn.

Så kort sagt så har helgen varit underbar! Skratt, dans och känslor som svämmat över ( ;) ), jag hoppas på en repris i framtiden.
Idag blir det bara jobb och träning. Och som ni märker så skriver jag inte lika ofta här längre. Dyker det upp något kul att blogga om så gör jag självklart det. Men uppdaterat så ofta blir det inte.

puss på er!




Trackback
RSS 2.0