FEEL THE BEAT OF MY HEART CAUSE I'M FALLING

Jag faller, sån jävla underbar känsla. För ett kort ögonblick så behöver jag inte ha all min koncentration riktad mot dig. Jag kan fara till platser jag aldrig har varit på med människor jag aldrig ha träffat. Och antingen är du inte där och då kan jag få sinnesro, eller så är du där och då blir det den lyckligaste stunden i mitt liv.
 
Jag pratar om sömnen. Att få falla ner i ett hav av lugn och stillhet där jag sen kan välja vart strömmen ska föra mig. Det är enbart i drömmarnas land som jag kan få ha turen att träffa dig. När jag inte träffar dig i vaket tillstånd så försöker jag kompensera upp det genom att försöka träffa dig i drömmen. Så jag tar med mig min favoritbild av dig, det vackraste minnet jag har av dig, och kryper till sängs och ber och hoppas att du är där när jag sluter ögonen, eftersom du inte är här när jag öppnar ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0